Reklamačné podmienky:
• reklamácia bude prijatá do reklamačného konania len v prípade, že kupujúci bezodkladne vyplní a odošle reklamačný formulár s vyjadrením a potvrdením servisu, ktorý vykonal montáž resp. demontáž
• ak to skladové zásoby dovoľujú, dodáme zákazníkovi na faktúru náhradný kus
• keď bude reklamácia uznaná, vystavíme dobropis na reklamovaný kus
• lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní a začína plynúť dňom doručenia vadného tovaru do sídla firmy Interlink s.r.o.
• v prípade neoprávnenej reklamácie (tovar je plne funkčný, po záručnej dobe, ...), tovar zákazníkovi vrátime oproti úhrade prípadných vzniknutých nákladov
Podmienky vrátenia tovaru mimo reklamačného konania:
• s vyplneným formulárom na vrátenie tovaru
• v pôvodnom nepoškodenom balení - v prípade poškodeného, alebo neoriginálneho obalu vystavíme dobropis znížený o 30% z hodnoty vráteného tovaru
• na dieloch nesmú byť stopy po montáži alebo inom poškodení
• do 7 dní - bez udania dôvodu
• do 30 dní - musí byť uvedený relevantný dôvod a odsúhlasený pracovníkom firmy Interlink s.r.o.
• požiadavky na vrátenie tovaru nevyhovujúce týmto podmienkam, nebudú akceptované
• dobropis k vrátenému dielu bude vystavený až po zaplatení pôvodnej faktúry a znížený o prepravné náklady (pokiaľ boli fakturované). Táto podmienka neplatí v prípade, že tovar je vrátený z dôvodu pochybenia dodávateľa
• nie je možné vrátiť tovar ktorý nie je bežne skladom a je objednávaný špeciálne pre spotrebiteľa.
Možnosť vyplniť reklamačný formulár PDF súbor a vytlačiť
Možnosť vyplniť formulár na vrátenie tovaru PDF súbor a vytlačiť